CBS GAVÀ

Comunicat oficial – fases desescalada

COMUNICAT de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol (FCBS) en relació a la resolució del 5 de febrer, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 al territori de Catalunya (resolució DOGC – 06/02/21), aplicables del 8 al 22 de febrer:

• Es permet la mobilitat en l’àmbit comarcal.
  • Es mantenen obertes les instal·lacions outdoor amb un 50% aforament, control d’accés i sense ús de vestidor excepte pels usuaris de piscina. Les activitats grupals estan permeses amb un màxim de 6 persones inclosa el o la monitora. Aquesta restricció no és d’aplicació als entrenaments federats, que poden desenvolupar-se amb el número de participants que la modalitat requereixi.
  • En l’àmbit català, s’autoritzen les competicions que donen accés a categories estatals, internacionals o professionals, que han de celebrar-se sense públic.
  • Es manté la possibilitat de celebrar competicions estatals, internacionals o professionals, que han de celebrar-se sense públic.
  • Per assistir a entrenament de competició autoritzada o a la pròpia competició no opera la limitació de mobilitat.

Competicions catalanes autoritzades

Des de la SGEAF, s’han acceptat les categories Sub-16, Sub-18 i Sènior 1ª Divisió de beisbol, ja que son classificatòries per Campionats d’Espanya Sub-15 i Sub-18, i per la Fase d’ascens a Divisió d’Honor, i son majors de 14 anys tots els seus participants.

Aquestes categories estan programades a iniciar-se el proper 13 i 14 de Març.

Acreditació a través de la llicència federativa

Els desplaçaments dels federats i federades inscrits en aquestes categories, tant per assistir a partits com a entrenaments, quedaran exclosos de les restriccions generals de mobilitat comarcal. La llicència federativa servirà com a acreditació de mobilitat, en cas de requeriment de l’autoritat competent, juntament amb el certificat d’autoresponsabilitat.

Autorització per fer amistosos

Per tal de preparar de manera adequada les competicions, s’autoritzaran de forma excepcional partits amistosos exclusivament entre els equips de les categories en què estigui permesa la represa de la competició, amb grups estables de jugadors. La FCBS haurà d’estar sempre informada d’aquests partits, i serà d’obligat compliment el Protocol Covid-19 de la Federació .

L’FCBS restarà pendent a les noves indicacions sobre l’evolució epidemiològica, anunciades pel Govern, per anar informant i comunicant als Clubs i Entitats afiliades a la Federació.

Comunicat Oficial – Fases desescalada

Translate »
Open chat
Hola, ¿en qué puedo ayudarte?