CBS GAVÀ

NOU COMUNICAT Federació Catalana de Beisbol i Softbol (FCBS)

Mesures per a la contenció de la Covid-19 aplicables a partir del 7 de gener a Catalunya

COMUNICAT de la Federació Catalana de Beisbol i Softbol (FCBS) en relació a la resolució del 5 de gener, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 al territori de Catalunya (resolució DOGC – 05/01/20), aplicables del 7 al 17 de gener:

• Se suspèn l’obertura al públic de les instal·lacions i els equipaments esportius en espais tancats.

• Les instal·lacions i els equipaments esportius a l’aire lliure poden obrir i utilitzar-se sempre que es compleixin les condicions següents:
– Es garanteixi que no se supera el 50% de l’aforament autoritzat, incloent-hi tant els usuaris de les instal·lacions esportives com el públic assistent.
– S’estableixi un control d’accés.
– Romanguin tancats els vestidors.
– Es permet el desenvolupament d’activitats en grup sempre que no concentrin més de sis persones, inclosa la persona que és la professora o monitora si escau. La mateixa limitació s’aplica a les classes d’activitats esportives que es practiquen individualment o en grups de menys de sis persones..
– Es compleixin les indicacions dels plans sectorials aprovats pel Comitè de Direcció del Pla d’actuació del PROCICAT.

• Queda prohibida la utilització d’equipaments esportius que no estiguin supervisats.

• No es troben afectats per aquestes limitacions els centres de tecnificació i rendiment esportius, tant de titularitat pública com privada, així com les instal·lacions i equipaments esportius que hagin d’acollir entrenaments i competició professional, estatal i internacional.

• S’estableix l’ajornament de totes les competicions esportives previstes per ser realitzades a Catalunya durant el període de vigència d’aquesta Resolució, a excepció de les competicions oficials d’àmbit estatal, internacional i professionals que s’han de celebrar sense assistència de públic.

La Junta Directiva de la Federació es reuneix en aquests propers dies amb les institucions esportives catalanes per avaluar el seguiment de l’activitat del beisbol i softbol català.
L’FCBS restarà pendent a les indicacions sobre l’evolució epidemiològica, anunciades pel Govern, per anar informant i comunicant, als Clubs i Entitats afiliades a la Federació.

Translate »
Open chat
Hola, ¿en qué puedo ayudarte?