CBS GAVÀ

Comunicat Oficial de la Federació sobre el COVID-19

Sobre la situació que viu el país en relació al Covid-19la Federació Catalana de Beisbol i Softbol ha rebut de la Secretaria General de l’Esport la recomanació de suspendre les competicions per un període mínim de 15 dies, a partir de demà dijous 12 de març a l’espera de l’evolució de la pandèmia.

La Federació Catalana de Beisbol i Softbol decreta per tant la suspensió de tota activitat federativa i es recomana també a la suspensió dels entrenaments durant aquest preíode tot i que la decisió final depèn de cada club o entitat. L’FCBS seguirà en contacte amb els representants de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física i es mantindrà atenta a qualsevol altre recomanació que s’indiqui per part d’ella o de les autoritats competents.

Demanem als clubs afiliats comprensió, responsabilitat i col·laboració davant d’aquestes mesures que són en benefici de tots i totes.

Advertim que les decisions que avui us comuniquem tenen un caràcter eminentment temporal i és probable que en els propers dies o fins i tot hores es produeixin canvis. En aquest cas la FCBS ho comunicarà en la màxima brevetat i rigorositat possibles.

Comunicat oficial coronavirus SGEAF

Translate »
Open chat
Hola, ¿en qué puedo ayudarte?